Sovička - katalóg webstránok Zoznam stránok Katalóg naj webov inzercia
Vlastný vyhľadávací nástroj

Stránky

Informácie z celého sveta pre vás. Všetko čo potrebujete k všeobecnému prehľadu. Aktuality, počasie, šport, novinky a mnoho iných.

Zdieľaj

*  Email:

Vaše data jsou v bezpečí - SmartEmailing.cz

Finalistku Talentmánie úspech v súťaži nezmenil

Mladá speváčka z Komjatnej Dominika Puterová prerazila v siedmom  kole populárnej televíznej súťaže. Do finále Talentmánie postúpila s najvyšším počtom hlasov, čím porazila nielen súpera v dueli, ale aj ostatných súťažiacich.
KOMJATNÁ. Maturantka Dominika Puterová navštevuje Spojenú školu Scota Viatora v Ružomberku, odbor obchod a podnikanie. Svoje prvé kroky ako speváčka urobila už v detstve, keď bola členkou folklórneho súboru Slniečko a Zboru svätého Gálla. Neskôr začala navštevovať umeleckú školu, kde až dodnes študuje operný spev.

Ochraňuje ju obrázok

Dominika tvrdí, že svoju záľubu zdedila po starom otcovi, ktorý ju k spevu priviedol. Obľúbený žáner nemá. „Keď sa mi nejaká pieseň alebo štýl páči, vždy si to rada vypočujem," hovorí mladučká talentovaná Dominika, ktorá zaujala svojím prejavom nielen Slovákov, ale i českých divákov a posielali jej hlasy.
V semifinálovom kole spievala ako prvá a latku nasadila skutočne vysoko. Predstavila sa  s citlivou skladbou It's My Time od Jade Ewenovej.
Ľudia zvyknú nosiť talizmany, aby im v stresujúcich situáciách priniesol šťastie. Dominika žiadne rituály nedodržiava, ale vždy si pre istotu so sebou nosí obrázok Panny Márie, ktorý ju chráni.

Do piesní vkladá kus zo seba

„Do Talentmánie som sa prihlásila z vlastnej vôle, ale veľkou pomocou mi je moja mama, ktorá ma veľmi podporuje," približuje začiatky svojej hviezdnej dráhy  v súťaži Patrícia. „Na natáčanie sa pripravujem ako sa len dá, učím sa pesničky a všetko okolo toho," dopĺňa.
Piesne, ktorými sa prezentuje pred televíznymi kamerami, si vyberá podľa náročnosti a toho, koľko v nich môže zo seba ukázať. „Snažím sa piesni priblížiť, ale, samozrejme, vkladám do nej aj kus svojho ja tak, ako tú-ktorú pieseň cítim."
Na jej vystupovanie pred kamerami reagujú ľudia z okolia rôzne. „Sto ľudí, sto chutí. Stáva sa, že ma niekto spozná na ulici, ale bez mejkapu a účesu by som sa nespoznala niekedy ani ja sama," opisuje so smiechom Dominika z Komjatnej. Sláva reflektorov a nablýskaného televízneho javiska jej zatiaľ uniká. Hovorí, že v rýchlom tempe a šoku, ktorý zažíva, nemala čas všetok kolotoč okolo nakrúcania zaregistrovať.

Zaujala porotu aj  divákov

Jej výkon v siedmom semifinálovom kole, keď doslova prevalcovala konkurenčné spevácke zoskupenie a ostatných súťažiacich počtom získaných diváckych hlasov, ohodnotila porota vysoko.
Trojica v zložení Pavol Habera, Adela Banášová a Zdeněk Troška sa zhodla, že Dominika vystupuje na javisku prirodzene, sebaisto a dojala všetkých v hľadisku.
„Z porotcov sú mi všetci sympatickí, každý tam má svoje miesto a vyznajú sa v tom, čo robia a čo hovoria. Takže ja ich nemám prečo kritizovať," reaguje Dominika na otázku, či má  v trojici svojho obľúbenca.
Sláva a popularita zmenila mnohých ľudí, Dominika však tvrdí, že je výnimkou. „Účinkovanie v Talentmánii ma určite nezmenilo, ani sa nechcem zmeniť. Chcem zostať sama sebou. Možno mi celý tento cirkus dáva zabrať na psychiku a trošku ma to vyčerpáva, ale nie je to nič, čo by sa nedalo zvládnuť," približuje Dominika, pre ktorú je  oporou najmä blízka rodina.
Spev je pre mladé dievča veľkou vášňou a ráta s ním aj vo svojej budúcnosti. „Neviem si predstaviť jediný deň bez neho, chcem sa v spievaní zdokonaľovať a študovať ho na Vysokej škole múzických umení v Bratislave.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára